Ammy Admin ile Uzak Masaüstü bağlantısı.

Bilgisayarınızda çıkan sorunlar yüzünden bilen bir arkadaşınızdan yardım almak isterseniz uzak masaüstü bağlantısı her daim imdadınıza yetişir , yada siz arkadaşınıza yardım etmek amaçlı olarak uzak masaüstü bağlantısı yapabilirsiniz.

Ammy Admin benzerleri gibidir her ay 15 saat sınırı vardır hemde Türkçe dir fakat çok az yavaştır.Ama ülkemizde internetin 1 mbit fiyatına 8 mbit hızında olması bu ufak hız farkını ortadan kaldırmakda.

Gelelim programın kullanımına

Ammy Admin programını bu adresden indirip direk çalıştırın kurulum gerektirmez.

Karşınıza gelen Ammy Admin penceresinde iki sekme bulunmakda

Biri istemci kısmı yani yardım alacak kişi diğeri ise Operatör kısmı yani yardım edecek kişi.

Eğer yardım almak istiyorsanız ID'niz yazan kısımdaki 6 haneli kodu nasıl görüyorsanız aralarındaki boşlukla birlikde size yardım edecek kişiye verin ve Başlat deyin ve kontrol'ü arkadaşınıza bırakın.




Size yardım edecek kişi ise Operatör sekmesine gelip sizden aldığı 6 haneli ID numarasını İstemci ID'si kısmına yazıp aşağıdaki menüden ADSL bağlantı hızını seçmeli ve Bağlan demeli



Benim tavsiyem Speed <256 KB

Bağlan dedikden sonra karşı tarafa bağlantı kurulacak.



Ve masaüstü karşınıza gelecek.



Bu programın bir benzeri ve daha hızlısı olan Team Viewer ile de aynı şekilde ID numarası ile yardım alabilir yardım edebilirsiniz.

Team Viewer Web sitesi

.

Ammy Admin ile Uzak Masaüstü bağlantısı. için 0 yorum var.

Yorum Gönder

Bu Blog'da yayınlanan tüm makaleler Windows Blog'a aittir.İzin alınmadan hiçbir medya ve web sitesinde kullanılamaz..